Direkcija za urbanizam i izgradnju-Sokobanja putem otvorenog postupka objavljuje javni poziv za Zimsko održavanje lokalnih puteva na teritoriji Opštine Sokobanja u 2009/2010. godini. Pravo učešća imaju sva zainteresovana lica, koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 44. Zakona o javnim nabavkama.
Direkcija za urbanizam i izgradnju-Sokobanja, Vojislava Ilića 2, objavljuje javni poziv,
Vrsta postupka: otvoreni postupak
Predmet javne nabavke: Zimsko održavanje lokalnih puteva na teritoriji Opštine Sokobanja u 2009/2010. godini
Pravo učešća
imaju sva zainteresovana lica, koja ispunjavaju obavezne uslove za
učešće u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 44. Zakona o javnim
nabavkama. Ispunjenost uslova iz člana 44. Zakona o javnim nabavkama
ponuðač dokazuje dokumentima iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama,
koji mogu biti u neoverenim fotokopijama, a u svemu u skladu sa
konkursnom dokumentacijom. Izabrani ponuðač će u roku koji odredi
naručilac, a ne duže od tri dana od dana prijema pismenog poziva
naručioca dostaviti original ili overenu kopiju dokaza o ispunjenosti
uslova iz člana 44. Zakona o javnim nabavkama.
Ponudu može podneti ponuðač koji nastupa samostalno, ponuðač koji
nastupa sa podizvoðačima i grupa ponuðača koja podnosi zajedničku
ponudu. Ponuðač je dužan da za podizvoðače dostavi dokaze o
ispunjenosti uslova iz člana 44. stav 2. tač. 1) do 5) Zakona o javnim
nabavkama na način odreðen članom 45. Zakona o javnim nabavkama.
Ponuðač je dužan da za podizvoðače dostavi dokaze o ispunjenosti
ostalih uslova iz člana 44. ovog zakona na način odreðen konkursnom
dokumentacijom. Svaki ponuðač iz grupe ponuðača mora da ispuni uslove
iz člana 44. stav 2. tač. 1) do 5) Zakona o javnim nabavkama, što
dokazuje dostavljanjem dokaza iz člana 45. ovog zakona, a ostale uslove
iz člana 44. ovog zakona ispunjavaju zajedno.
Ponuðač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da
učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvoðač. Učešće u više od
jedne ponude u kojima je ponuðač uključen, rezultiraće odbijanjem tih
ponuda, kao neispravnih.
Ponuðač koji nastupa samostalno, ponuðač koji nastupa sa podizvoðačima, odnosno grupa ponuðača je u obavezi da uz ponudu dostavi:
1. Finansijsko obezbeðenje za ozbiljnost ponude, i to blanko solo
menicu sa meničnim ovlašćenjem na iznos ne manji od 3% od vrednosti
ponude. Propisno potpisana i overena blanko solo menica sa meničnim
ovlašćenjem sa rokom važenja od minimum 90 dana od dana javnog
otvaranja ponuda.
2. Originalna pisma o namerama banke za izdavanje neopozivih i
bezuslovnih bankarskih garancija, plativih na prvi poziv bez prigovora
i to:
a) Original pismo o namerama banke za izdavanje neopozive i bezuslovne
garancije za povrećaj avansnog plaćanja, plative na prvi poziv bez
prigovora, u visini traženog avansa (ne više od 25%) i sa rokom
važnosti najmanje 15 dana duže od dana ispostavljanja okončane
situacije.
b) Original pismo o namerama banke za izdavanje neopozive i bezuslovne
garancije za dobro izvršenje posla, plative na prvi poziv bez
prigovora, u iznosu od 10% od vrednosti ugovora i sa rokom važnosti 60
dana duže od ugovorenog roka za završetak radova.
Ponude sa varijantama nisu dozvoljene.
Kriterijum za ocenjivanje ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda, a elementi kriterijuma za vrednovanje ponuda su:
1.) Ponuðena cena 60 pondera
2.) Visina zahtevanog avansa 10 pondera
3.) Tehničko-tehnološka opremljenost 30 pondera
Uvid u konkursnu dokumentaciju i rok za preuzimanje
konkursne dokumentacije je do isteka roka za podnošenje ponuda.
Zainteresovani ponuðači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti u
prostorijama Direkcije za urbanizam i izgardnju-Sokobanja, ul.
Vojislava Ilića br.2, svakog radnog dana od 08:00 do 15:00 časova.
Posle navedenog roka konkursna dokumentacije se ne može preuzeti.
Preuzimanje konkursne dokumentacije može u ime ponuðača obaviti samo
ovlašćeno lice, uz priložen dokaz o uplati u iznosu od 2.000,00 dinara
na ime naknade troškova. Uplatu izvršiti na tekući račun broj
840-282647-64, model 97, poziv 10094, svrha uplate: naknada za
preuzimanje konkursne dokumentacije 01/09. Uplaćena sredstva se neće
vraćati. U slučaju da konkursnu dokumentaciju šaljemo poštom, pismeni
zahtev i dokaz o uplati troškova konkursne dokumentacije dostaviti na
faks 018/833-078. Ponuðači se mogu uveriti u sve uslove na lokalnim
putevima i steći kompletan uvid na terenu radi davanja adekvatne ponude
dvadesetpetog (25-og) dana računajući od dana objavljivanja javnog
poziva u „Službenom glasniku RS“ u 11 časova na lokaciji na kojoj će se
radovi i odvijati.
Ponude se mogu dostavljati lično ili putem pošte, na
adresu Direkcija za urbanizam i izgradnju-Sokobanja, Vojislava Ilića
br.2, svakog radnog dana od 08:00 do 15:00 časova i moraju se nalaziti
u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti sa naznakom – Ponuda za JAVNU
NABAVKU BR. 01/09 za izvoðenje radova zimskom održavanju lokalnih
puteva na teritoriji Opštine Sokobanja u 2009/2010. godini. Ponuðač je
dužan da na poleðini koverte naznači naziv, adresu, telefon i kontakt
osobu. Krajnji rok za dostavljanje ponuda je trideseti (30-ti) dan od
dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS“, i to do
12:00 časova. Ponude koje stignu posle navedenog roka smatraće se
neblagovremenim. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju
postupka otvaranja biće vraćene ponuðaču uz povratnicu, sa naznakom da
je ista podneta neblagovremeno.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti tridesetog
(30-tog) dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku
RS“, i to u 12:30 časova u prostorijama Direkcije za urbanizam i
izgradnju-Sokobanja, ul. Vojislava Ilića br.2, uz prisustvo ovlašćenih
predstavnika ponuðača. Predstavnici ponuðača su dužni da dostave
ovlašćenja za zastupanje. Ovlašćenje mora da bude zavedeno kod
ponuðača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica
ponuðača. U slučaju da otvaranju ponuda prisustvuje zakonski zastupnika
ponuðača neophodno je da se isti legitimiše kao takav putem izvoda iz
Agencije za privredne registra, OP-obrasca i sl. Ukoliko dan za
dostavljanje i javno otvaranje ponuda padne na neradan dan, kao
poslednji dan za dostavljanje ponude smatra se prvi naredni radni dan
do 12:00 časova, kada će se izvršiti i javno otvaranje ponuda u 12:30
časova.
Okvirni rok u kome će Naručilac doneti Odluku o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Kontakt: dipl.inž.grað. Svetlana Vučić, tel. 018/833-068 u periodu od 08:00 do 15:00 časova.
Ostale informacije:
Oglas je objavljen na portalu UJN , dana: 15.okt 2009 .
Zainteresovano lice može, u pisanom obliku, tražiti od Naručioca
dodatne informacije ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude,
najkasnije pet dana pre isteka roka za podnošenje ponude
