Krenite u virtuelni obilazak autora SaÅ”e StojanoviÄa da biste stekli utisak koliko je lepote u jednoj od najpoznatijih banja u Srbiji – Sokobanji. Iz ptiÄje perspektive istražite celu banju, sela i njene najpopularnije atrakcije.
za prikaz ture u punom ekranu – kliknite mišem 2 puta preko ture
Jedan od primarnih ciljeva upravljanja turistiÄkim destinacijama izgradnja i zadržavanje konkurentske prednosti kroz kontinuirano unapreÄenje razvoja turizma kroz razliÄite vrste inovacija. Kao jedna vrsta inovacije, virtuelne interaktivne ture pomažu turistiÄkim lokacijama da steknu konkurentsku prednost u odnosu na druge koji se oglašavaju putem tradicionalnih veb lokacija.
Izgradnja veb stranica sa virtuelnim interaktivnim obilascima je kritiÄna za uspeh turistiÄke atrakcije. Destinacije koje koriste ovaj stil oglašavanja imaju konkurentsku prednost jer vecĢina potencijalnih turista gradi svoj poÄetni utisak na osnovu dizajna veb stranice. Virtuelne ture smanjuju broj ranih posetilaca sajta koji odlaze. Virtuelne interaktivne ture utiÄu na dostupnost i lakocĢu pristupa informacijama pre putovanja, kao i na proces rezervacije usluga. Ove ture menjaju hijerarhijske veze u marketinškoj praksi, a upotreba ove vrste tehnologije može da obezbedi znaÄajnu konkurentsku prednost za mnoge, posebno manje poznate turistiÄke lokacije. Virtuelne ture pružaju informacije i druge informacije ljudima koji žele da uštede novac koristecĢi Internet.
Za više informacije u vezi upotrebe virtuelnih tura u turizmu, posetite: https://www.360serbia.com/virtuelne-ture/virtuelne-ture-u-promociji-turizma/
