Strategija razvoja turizma Srbije do 2015.

Strategija razvoja turizma Srbije do 2015.

Hram Svetog SavePred vama je kratak pregled ključnih segmenata Strategije razvoja turizma Srbije kako bismo zajedno zastali na trenutak i definisali u kom pravcu idemo u odnosu na usvojenu Strategiju… Suština: “Komparativne prednosti pretvoriti u konkurentske!” Razvojna politika Srbije konačno daje prednost turističkoj delatnosti kao važnom generatoru nacionalnog blagostanja.

Pred vama je kratak pregled ključnih segmenata Strategije razvoja turizma Srbije kako bismo zajedno zastali na trenutak i definisali u kom pravcu idemo u odnosu na usvojenu Strategiju…

Suština: “Komparativne prednosti pretvoriti u konkurentske!” Razvojna politika Srbije konačno daje prednost
turističkoj delatnosti kao važnom generatoru nacionalnog blagostanja.

Stanje turizma u Srbiji pre usvajanja Strategije: NeiskorišÄ‡en potencijal rasta. Komparativne prednosti u: diversifikovanoj strukturi atrakcija, ima dugu istoriju, opštu prepoznatljvost, očuvane prirodne resurse, srazmerno dobre komunikacije i veliki ljudski potencijal.

1. Najviši nivo atraktivnosti i nizak nivo konkurentnosti imaju: Poslovni turizam +MICE i Kružne ture.
2. Visok nivo atraktivnosti i srednji nivo konkurentosti imaju: Gradski odmor, Specijalni interesi i Dogaưaji.
3. Srednju atraktivnost i nizak nivo konkurentnost imaju: Nautika, Spa i wellness, Planine i jezera, Ruralni turizam.

Strategija razvoja turizma Srbije izdvaja četiri regiona, koji bi trebalo da se razviju u klastere.

Strategija